Лабораторії кафедри ПЛППС

НАВЧАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ НАДІЙНОСТІ ТА ДІАГНОСТИКИ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
Призначення.
Організація та проведення навчальних занять, під час яких здобувачі особисто під керівництвом викладачів кафедри проводять натурні або імітаційні дослідження з метою практичного підтвердження окремих теоретичних положень навчальних дисциплін, набувають практичних навичок роботи з серверним та мультимедійним обладнанням, обчислювальною технікою, методикою планування та проведення експериментальних досліджень у конкретній предметній галузі.
Дисципліни, які вивчаються у лабораторії:
1. Основи прикладних інженерних технологій.
2. Технічна експлуатація повітряних суден.
3. Надійність авіаційної техніки.
4. Основи технічної діагностики.
5. Основи наукових досліджень.
6. Діагностика та системи контролю технічного стану повітряних суден.
7. Інформаційні технології забезпечення процесів технічного обслуговування АТ.
У напрямку надійності проводяться розрахунки надійності систем та виробів авіаційної техніки за усіма типами повітряних суден реєстрового парку України.
При цьому, здобувачі вищої освіти користуються розробленою співробітниками кафедри методикою зі збору та обліку інформації та запропонованими методами побудови математичних моделей надійності виробів авіаційної техніки на основі статистичних даних, які надходять від всіх експлуатуючих підприємств України
Для обґрунтування актуальності досліджень, результати аналізу надійності використовуються при виконанні кваліфікаційної роботи здобувача Ос «Магістр».
Лабораторія експлуатаційної надійності та діагностики авіаційної техніки оснащена комплексами обладнання, такими як:
­ ИКУ-1 (індикатор коливань ультразвуковий);
­ ендоскопи різного широкого спектру призначення за типами;
­ установка БАРС-3 для визначення складу металу;
­ прилади ПОЖ-М та ПОЗ-Т

В лабораторії виконується більше ніж 20 лабораторних робіт з дисциплін: «Основи технічної діагностики», «Діагностика та системи контролю технічного стану повітряних суден», «Методи та засоби діагностування».

 

Комп’ютерний клас надає можливість студентам виконувати курсові проекти, роботи в електронному вигляді.

Також в комп’ютерному класі виконується більше ніж 100 лабораторних робіт (дослідження певних явищ та процесів, виконання імітаційного та математичного моделювання систем та процесів ТО ПС), тестових та модульних контрольних робіт з наступних дисциплін:

  1. Основи технічної діагностики.
  2. Надійність авіаційної техніки.
  3. Експлуатаційна документація (ICAО Doc. 9760).
  4. Технічна експлуатація повітряних суден,
  5. Основи прикладних інженерних технологій.
  6. Основи наукових досліджень.
  7. Інформаційні технології забезпечення процесів технічного обслуговування АТ.
  8. Діагностика та системи контролю технічного стану повітряних суден.

НАВЧАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ІНЖЕНЕРІЯ АВІАЦІЙНИХ КОНСТРУКЦІЇ
Призначення.
Організація та проведення навчальних занять, під час яких здобувачі особисто під керівництвом викладачів кафедри проводять натурні або імітаційні дослідження з метою практичного підтвердження окремих теоретичних положень навчальних дисциплін, методикою планування та проведення експериментальних досліджень у конкретній предметній галузі.


Дисципліни, які вивчаються у лабораторії:
1. Основи технологій виробництва та ремонту ПС.
2. Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів.
3. Інноваційні технологічні процеси при виробництві та ремонті ПС.
4. Основи технічної діагностики.
5. Дефектологія та неруйнівні методи контролю.
6. Ремонт технологічного обладнання компресорних станцій.
7. «Виробництво та ремонт газотурбінних установок і компресорів».
Здобувачі мають змогу виконувати:
­ фізичне (натурне) дослідження процесів тертя та зношування деталей вузлів ПС та АД, пошкоджень та розробляти технологій відновлення деталей АТ;
­ оцінку реологічних та трибологічних властивостей змащувальних матеріалів;
­ оцінку трибологічних характеристик покриттів та матеріалів при різних типах навантаження (контактне динамічне навантаження, фретинг-корозія, однонаправлене тертя, реверсивне тертя);
­ оцінка ресурсу авіаційних шарнірних підшипників;
­ дослідження процесів поверхневого та об’емного руйнування елементів конструкцій ПС та АД методами дефектоскопії та структуроскопії;