Інформація щодо надання документів на поселення в гуртожитки Студентського містечка НАУ на 2018-2019 н.р.

Студенти університету до 15 червня 2018 року подають відповідальному за роботу зі студентами заяви про дозвіл на поселення в гуртожиток на 2018-2019 навчальний рік на ім’я директора навчально-наукового інституту (декана факультету) як голові комісії з поселення навчально-наукового інституту, (як голові комісії з поселення факультету), разом з обхідним листом зі свого гуртожитку.
Працівники університету до 15 червня 2018 року подають заяви на ім’я ректора університету про дозвіл на поселення в гуртожиток (або продовження проживання) на 2018-2019 навчальний рік (з 01.07.2018 по 30.06.2019) разом з комплектом документів у відділ по роботі зі студентами, к.1.229.
Заяву візують:

  • бухгалтер Студмістечка про відсутність заборгованості;
  • директор інституту, в якому працює співробітник;
  • директор того інституту, за яким закріплено гуртожиток, у який поселяється співробітник, про те, що інститут не заперечує проти поселення цього працівника.

До заяви додаються такі документи:

  • довідка з місця роботи;
  • для науково-педагогічних працівників – «Витяг з рішення вченої ради інституту (факультету)» про рекомендацію на поселення;
  • для адміністративно-господарських працівників – «Клопотання» про поселення в гуртожиток працівника від керівника структурного підрозділу, завізоване проректором за напрямком роботи.

Зразок заяви працівника

ЗРАЗОК заяв на поселення студентів