Кафедра підтримання льотної придатності повітряних суден є випусковою кафедрою підготовки
фахівців першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти за освітньо-
професійною програмою «Технічне обслуговування та ремонт повітряних суден і авіадвигунів».
Галузь знань: 27 «Транспорт», Спеціальність: 272 «Авіаційний транспорт».
Крім того, кафедра бере безпосередню участь у підготовці фахівців першого (бакалаврського) та
другого (магістерського) рівнів вищої освіти за наступними галузями та спеціальностями:
1. Галузь знань: 27 «Транспорт».
Спеціальність: 272 «Авіаційний транспорт».
Освітньо-професійна програма «Технології робіт та технологічне обладнання аеропортів».
Освітньо-професійна програма «Управління авіаційними транспортними системами
та комплексами»
2. Галузь знань: 13 «Механічна інженерія».
Спеціальність: 134 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка».
Освітньо-професійна програма «Літаки і вертольоти».
Освітньо-професійна програма «Обслуговування повітряних суден».
3. Галузь знань: 14 «Електрична інженерія».
Спеціальність: 142 «Енергетичне машинобудування».
Освітньо-професійна програма «Авіаційні двигуни та енергетичні установки».
За обраними спеціальностями студенти мають можливість навчатися в групах, в яких всі навчальні
дисципліни викладаються англійською мовою.
Форма навчання: очна (мови навчання – українська, англійська), заочна (мова навчання – українська).
Предмети у сертифікаті ЗНО (НМТ): українська мова та література; математика; іноземна мова або
фізика.
Термін навчання:
‒ освітній ступень «Бакалавр»
(посилання на навчальні та робочі навчальні плани https://cutt.ly/HwlCPkH6 ):
• 3 роки 10 місяців;
• 2 роки 10 місяців (за скороченим терміном навчання на основі освітньо-кваліфікаційного рівня
«Молодший спеціаліст»);
‒ освітній ступень «Магістр» – 1 рік 4 місяці.
(посилання на навчальні плани https://cutt.ly/QwlCApom на робочі навчальні плани https://cutt.ly/YwlCAO2j ):
Об’єкт вивчення: основні складові (напрями) системи підтримання льотної придатності повітряних
суден (MRO – Maintenance, Repair, and Overhaul), а саме: вплив людського чинника на якість технічного
обслуговування повітряних суден, експлуатаційна надійність повітряних суден та їх компонентів,
авіаційне законодавство, експлуатаційна документація, процедури технічного обслуговування
повітряних суден, основи капітального ремонту повітряних суден та їх компонентів, діагностування
повітряних суден та їх компонентів, міжнародне та державне регулювання льотної придатності
повітряних суден, конкретний тип повітряного судна, інформаційні технології забезпечення процесів
технічного обслуговування повітряних суден тощо.
Викладацький склад кафедри: професори – доктори наук, доценти – кандидати наук, кваліфіковані
викладачі, які мають досвід роботи в системі підтримання льотної придатності повітряних суден, на
виробництві та у науково-дослідних структурах.
ПРАКТИКА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Здобувачі мають можливість проходити практичну підготовку практики (за видами) на площах
кафедри в навчальних лабораторіях, навчального центру «Авіаційно-технічна база» НАУ
(https://cutt.ly/iwlXdvNE), на таких підприємствах як: ДП «АНТОНОВ» (розробник та виробник типів
повітряних суден), авіаремонтне підприємство ДП «ЗАВОД 410ЦА», авіаремонтне підприємство
«УРАРП» та інші (http://aki.nau.edu.ua/ugody_plpps/). Викладачі кафедри беруть активну участь у
працевлаштуванні випускників кафедри з урахуванням напрямку авіаційної діяльності багатьох
підприємств авіаційної галузі України.
АУДИТОРНИЙ ФОНД КАФЕДРИ ТА НАВЧАЛЬНІ ЛАБОРАТОРІЇ
1. Дві лекційних аудиторій.
2. Навчальна аудиторія дефектоскопії.
3. Навчальна аудиторія відновлення повітряних суден.
4. Навчальна аудиторія відновлення авіаційних двигунів.
5. Навчальна аудиторія технологій виготовлення та відновлення газотурбінних установок та
компресорних станцій.
6. Комп’ютерний клас.
7. Клас літака Іл-76.
8. Кабінет курсового та дипломного проєктування.
9. Навчальна лабораторія «Експлуатаційна надійність та діагностика АТ» (http://aki.nau.edu.ua/lab_zlp/).
10. Навчальна лабораторія «Інженерія авіаційних конструкцій» (http://aki.nau.edu.ua/lab_zlp/).
11. Кабінет «Надійність ПС».