Працевлаштування та інформація про роботодавців

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Теоретичний та практичний досвід, отриманий під час навчання, дозволяє долучати наших випускників до робіт над складними проєктами. Так, наприклад, випускники кафедри, які працюють у ТОВ «Прогрестех-Україна» та «Boeing», приймали безпосередню участь у створенні нового літака Boeing 777-Х, а також здійснюють супроводження існуючого парку літаків.

Гарантоване працевлаштування за спеціалізацією мають випускники на ДП «Антонов» у таких відділах, як конструкторсько-дослідний відділ перспективного та попереднього проектування, відділ обладнання для транспортних перевезень та десанту, відділ комп’ютерних проєктів механізації фюзеляжу та інші. Наша молодь активно залучається до нових проєктів із розроблення нових ПС, серед яких літаки сімейства Ан-1Х8,

Високий рівень підготовки у рамках англомовного навчання також дозволяє нашим випускникам працевлаштовуватись у організаціях з технічного обслуговування: ТОВ «МАУтехнік», ТОВ «Роза Вітрів», ТОВ «Авіадинаміка» та ін.

Наші студенти також успішно реалізують себе і в інших сферах аерокосмічної (і не тільки) галузі як в Україні, так і закордоном.

 


Статистика працевлаштування випускників ОПП “Обладнання повітряних суден” (2018-2023рр.)
1 – ДП “Антонов”, 2 – Компанія “Boeing”, 3 – ТОВ “Прогрестех-Україна”, 4 – Організації з технічного обслуговування ПС, 5 – інші організації та установи аероксмічної галузі, 6 – інша діяльність

📢Ви, як роботодавець, можете надати відгук про наших випускників у анкеті за посиланням

📢 Ви, як випускник, можете надати відгук про навчання за освітньою програмою у анкеті за посиланням

НАШІ ОСНОВНІ РОБОТОДАВЦІ

ДП “АНТОНОВ” – український авіабудівний концерн, на якому були створені всесвітньовідомі літаки: Ан-2, Ан-24, Ан-124 “Руслан” та Ан-225 “Мрія”

ТОВ “Прогрестех-Україна” – компанія, що надає інжинірингові та консультаційні послуги в галузі авіабудування. Основний партнер і замовник – фірма BOEING.

ТОВ “МАУтехнік” –   дочірнє підприємство “Авіакомпанії “Міжнародні Авіалінії України”, яке спеціалізується на ремонті та технічному обслуговуванні повітряних суден.

Відео із зустрічей з представниками стейкхолдерів Ви зможете знайти на нашому youtube-каналі за посиланням 

 

ВІДГУКИ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наталія СЕРЕДА

Рік випуску: 2018

Місце роботи: UPPeople

Посада: Senior IT Recruiter

Я пройшла навчання на Кафедрі конструкції літальних апаратів (КЛА) за спеціальністю «Авіаційна та ракетно-космічна техніка». І ще ні дня я не пожалкувала про своє рішення. Починаючи з першого семестру саме викладачі мотивували готуватись до пар, бігти на пари саме тому що там було дійсно цікаво!

Особливо хочу відмітити інтерактивні та цікаві формати викладання Юцкевича Святослава Сергійовича, Карускевича Михайла Віталійовича, Краснопольського Володимира Сергійовича, Хижняка Сергія Васильовича, Маслак Тетяну Петрівну та інших викладачів кафедри. Кожен з цих спеціалістів вкладав свій максисум, щоб доступно та цікаво пояснити важкі, але дуже важливі теми! Кожен викладач горить своєю справою, авіацією і це неймовірно мотивувало так само відноситись до своєї майбутньої діяльності!

Ми регулярно проходили практику на ДП Антонова і саме там пізнавали як від теорії переходити на практику, спілкувались з досвідченими інженерами і переконувались, що наші знання не гірші! Справа залишилась лише за досвідом.
Деякі одногрупнити відразу почали працювати за спеціальністю після закінчення навчання, хтось через декілька років. Але одне я точно підтверджую, що якість знань після навчання відкриває багато можливостей і вибір тільки за вами!

Щоб я порадила собі на початку навчання на Кафедрі літальних апаратів:
1 – Вчити та практикувати анлійську, це буде ваша велика перевага;
2 – Не нехтувати основами авіації, більше заглиблюватись в деталі і багато запитувати;
3 – Шукати всі можливості для використання знань на практиці. Бути ініціативним – ваша відповідальність, не викладача.
4 – Обрати собі викладача, який буде вас мотивувати та направляти, коли ви чогось не будете знати або буде страшно.

Від всього серця рекомендую закохатись в авіацію і стати легендарним інженером-конструктором! Успіхів вам!


Ірина ДЖАВАДОВА

Рік випуску: 2019

Місце роботи: ДП «Антонов»

Посада: Інженер-конструктор

Навчаючись за програмою «Обладнання повітряних суден» я мала можливість здобуту гарну базу теоретичних знань, яка стала підґрунтям для подальшого мого розвитку та реалізації у сфері авіації. Я впевнена, що провідну роль у навчанні відіграли викладачі кафедри конструкції літальних апаратів. Завдяки творчому ставленню до викладання, заохочуванню інтересу до науки, мною були набуті практичні навички, які так необхідні для працевлаштування та роботы за фахом.

Починаючи з другого курсу я працювала у лабораторії втоми та руйнування авіаційних конструкцій кафедри літальних апаратів. Після закінчення НАУ, здобуті знання почала застосовувати на практиці у відділі міцності державного підприємства «АНТОНОВ». Наразі на посаді інженера-конструктора виконую комплекс робіт із забезпечення міцності літаків, беру участь у експериментальних та науково-дослідних роботах у галузі втомної міцності, в тому числі у проєктах, організованих спільно з науковцями рідної Alma mater.


Валентин ТОДОРОВ

Рік випуску: 2019

Місце роботи: ТОВ «SmartLynx Airlines»

Посада: Інженер з планування технічного обслуговування повітряних суден

Під час навчання за програмою “Обладнання повітряних суден”, окрім основних інженерних навичок і знань, я отримав глибоке розуміння з питань конструкції та міцності повітряних суден, функціональних систем літака, а також ознайомився з тонкощами авіаційного законодавства України та країн Європи, що в подальшому допомогло у моїй кар’єрі. Важливо відзначити, що під час навчального процесу увага приділялась питанням аналізу різноманітних даних, що сприяло систематизації результатів, отриманих під час різноманітних досліджень. Отже, після закінчення навчання випускники даної освітньої програми мають можливість обирати різні напрями працевлаштування: робота в конструкторських установах, компаніях, що спеціалізуються на ремонті компонентів авіатехніки або авіаційних компаніях, що безпосередньо експлуатують авіаційну техніку.


Дар’я МИХАЙЛОВА

Рік випуску: 2020

Місце роботи: Airbus, Mirabel (Canada)

Посада: Інженер-конструктор з інтеграції конструкційних елементів кабіни

Навчання за програмою “Обладнання повітряних суден” у НАУ стало важливим етапом на моєму професійному шляху, і я вдячна університету за цей неймовірний досвід, який подарував мені можливість стати затребуваною спеціалісткою в авіаційній сфері по всьому світі.

Викладачі – досвідчені фахівці, зацікавлені у результатах студентів. Вони не лише викладали нам теорію, а й надавали можливість брати участь у практичних проектах та дослідженнях. Крім того, кафедра організовувала стажування на великих підприємствах: ДП «Антонов», аеропорт «Київ» та «Бориспіль», ДП «Завод 410 цивільної авіації».

Університет має необхідне устаткування та лабораторії для вивчення технологій і процесів, пов’язаних із розробкою та виготовленням повітряних суден. Найбільше мені запам’яталися заняття з демонстрацією аварійно-рятувального обладнання літака, де ми мали змогу «евакуюватися» із ТУ-154 по аварійному трапу в навчальному ангарі.

Англомовне навчання також стало запорукою мого успіху в авіаційній сфері: одразу після отримання диплому бакалавра я влаштувалася на роботу до компанії «Прогрестех-Україна», де пропрацювала чотири роки на посаді «Інженер-конструктор з інтер’єрів Boeing 737, 777/777X». Наразі працюю у компанії «Airbus» на посаді інженер-конструктор з інтеграції конструкційних елементів кабіни літаків А220-100/300.


Андрій КОМПАНЕЦЬ

Рік випуску: 2020

Місце роботи: Eindhoven University of Technology (Netherlands)

Посада: Аспірант

Під час навчання я відзначив для високий професіоналізм викладачів профільних спеціальностей. Доступ до матеріально-технічної бази, а саме ангару, лабораторії кафедри для випробувань матеріалів на втому та великої кількості різноманітних зразків обладнання,  а також проходження практик  на таких підприємствах, як  ДП «Антонов» та «Прогрестех-Україна» значно сприяло покращенню засвоєння навчальних дисциплін за фахом.

Хотілось додатково зазначити, що саме перші наукові роботи у лабораторії втомних випробувань  лягли в основу моїх подальших дослідження  у сфері візуального виявлення втомних пошкоджень за допомогою штучного інтелекту, які я наразі продовжую в рамках роботи над дисертацією у Eindhoven University of Technology.


Микита ВОСТРОКНУТОВ

Рік випуску: 2021

Місце роботи: ТОВ «ЕЙРЛОДЖИКС»

Посада: Начальник конструкторського відділу

Навчання на аерокосмічному факультеті Національного авіаційного університету було неймовірно насиченою та пізнавальним, а освітня программа “Обладнання ПС” дала можливість розвинути наші знання та навички у сфері авіації.

Наші викладачі продемонстрували високий професіоналізм та глибоке розуміння теми. Вони не лише доносили теоретичні знання, а й створювали для нас ситуації, які допомагали краще сприймати складний матеріал.

Особливо цінними були практичні заняття та лабораторні роботи. Ми мали можливість працювати з сучасним обладнанням і вивчати реальні аспекти авіаційної техніки. Це допомогло нам отримати не тільки теоретичні, а й практичні навички, які стали дуже корисними для подальшої розбудови власної кар’єри в авіації.


Анастасія ДАХОВНИК

Рік випуску: 2021

Місце роботи: ТОВ «ЕЙРЛОДЖИКС»

Посада: Провідний інженер-конструктор

Навчання на кафедрі конструкції літальних апаратів у Національному авіаційному університеті було неймовірно захоплюючим та інформативним досвідом. Обрана освітня  програма надала можливість отримати відмінну освіту і розвинути свої знання та навички у сфері авіації. Викладачі демонстрували високий професіоналізм і глибоке розуміння предмету. Вони не лише передавали теоретичні знання, але й спільно з нами відтворювали ситуації, що допомагали глибше зрозуміти матеріал.  Практичні заняття та лабораторні роботи були особливо цінними. Ми мали можливість працювати з сучасним обладнанням і вивчати реальні аспекти авіаційної техніки. Це допомогло нам здобути не тільки теоретичні, але й практичні навички, які стали вельми корисними для майбутньої кар’єри в авіації.

Я з гордістю називаю себе випускницею цього університету і впевнено рекомендую всім, хто поділяє мою пристрасть до авіації, приєднатися до навчання в рамках програми «Обладнання повітряних суден».


Кирилл МАКСИМОВ

Рік випуску: 2021

Місце роботи: ТОВ «Авіаційна виробнича компанія „СКАЕТОН“»

Посада: Інженер-конструктор КТВ

Навчання за програмою “Обладнання повітряних суден” надає глибокі теоретичні та практичні знання в області авіаційної техніки, що є ключовими для інженера, з урахуванням стану розвитку сучасної авіаційної промисловості в усьому світі. Студенти мають можливість працювати з сучасними технологіями та обладнанням, набуваючи навички, які високо цінні на ринку праці. Крім того, програма регулярно включає практичні стажування в провідних авіаційних компаніях, що сприяє професійному зростанню та розширенню професійної мережі контактів.


Валерія КРАВЧЕНКО

Рік випуску: 2022

Місце роботи: Akkodis Ltd., Toulouse (France)

Посада: Інженер-конструктор

Під час навчання за освітньою програмою “Обладнання повітряних суден” в Національному авіаційному університеті, я отримала значні теоретичні знання та практичні навички, необхідні для роботи в галузі авіації. Однією з найбільших переваг навчання за цією програмою є можливість вивчати матеріали англійською мовою, що дає можливість отримати якісну освіту та бути конкурентоспроможними на міжнародному ринку праці. Ще однією перевагою є використання оновлених матеріалів та нових підходів до навчання. Використання візуалізації та реальних з сфери авіації прикладів та задач допомогло мені краще зрозуміти складні технічні процеси, а також легше засвоїти матеріал.

 


Єлизавета САМОЙЛЕНКО

Рік випуску: 2022

Місце роботи: ТОВ “Прогрестех-Україна”

Посада: Інженер з наземного обслуговування літаків

Навчання на кафедрі конструкцій літальних апаратів дозволило мені здобути важливі теоретичні знання з аеронавтики та конструкцій літаків. Викладачі на цій кафедрі завжди були доступні для консультацій і готові ділитися своїм досвідом і знаннями. Під час навчання я мала можливість брати участь у дослідженнях та практичних проектах, що підготувало мене до роботи у сфері авіації. Отримання стипендії від Президентського фонду Кучми стало для мене великим досягненням і визнанням мого навчального успіху.

Сьогодні я працюю інженером у сфері обслуговування систем літаків і вдячна кафедрі за важливу роль у моєму професійному розвитку.