наш блог

Історія кафедри АД та БПЛА

Кафедру аеродинаміки та  безпеки польотів літальних апаратів (АД та БПЛА) було створено у 1947 році. З 1947 по 1953 рік кафедру очолював доц. П.П. Тартаківський, а з 1953 до 1955 рр. проф. В.Й. Путята, у 1955-1958 рр. проф. Т.М. Башта Далi

Лабораторії кафедри АД

Кафедра авіаційних двигунів має в своєму розпорядженні навчальні кабінети, навчальні та наукові лабораторії у корпусах № 1 та № 10 згідно табл. 1. Таблиця 1 Аудиторний фонд кафедри авіаційних двигунів № п/п № № аудиторій Назва приміщення Площа  приміщення, м2 Кількість посад. Далi

Наука кафедри АД

ОСНОВНІ НАПРЯМИ НАУКОВОЇ роботи на КАФЕДРІ АВІАЦІЙНИХ ДВИГУНІВ   Галузи знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти Галузь знань 14-Електрична інженерія , Спеціальність 142-Енергетичне машинобудування Наукова школа: «Експлуатаційна надійність та довговічність авіаційних двигунів і енергетичних установок». Наукові Далi

Перелік предметів кафедри АД

Техніка енергетики Основи конструкції і експлуатації компресорних станцій Технічна термодинаміка та тепломасообмін Математичні методи та моделі в розрахунках на ПЕОМ Теорія ГТУ і компресорів Прикладні методи і засоби обробки даних Системи автоматичного керування ГТУ і компресорів Системи газопостачання Енергоресурсозбереження у Далi

Спеціальність кафедри АД

Шановні абітурієнти, за тиждень ви будете знати Ваші результати з НМТ. Зараз саме час розставити пріоритети між спеціальностями, які ви будете обирати. Відповідно до цього рекомендуємо переглянути новий відеоролик (дивись посилання нижче ) про одну з цікавих спеціальностей широкого профілю, Далi

Кадровий склад кафедри АД

ТЕРЕЩЕНКО  ЮРІЙ  МАТВІЙОВИЧ завідувач кафедри авіаційних двигунів д.т.н., професор У 1962 році закінчив Київське вище інженерно-авіаційне військове училище. В 1981 році захистив докторську дисертацію у ВВІА ім. проф. Н. Є. Жуковського. Досліджені теоретичні і прикладні аспекти нового наукового напряму у Далi

Історія кафедри АД

У 1933 році був створений Київський авіаційний інститут, до складу якого входило три факультети: літакобудівний, моторобудівний, експлуатаційний.   У тому ж році на моторобудівному факультеті була створена кафедра авіаційних двигунів. Кафедру очолив М.Г.Горчаков – начальник Київського авіаційного інституту. На той час Далi